luni, 23 ianuarie 2012

Planuri 2012
Acum trei luni scram asa:
“Am 16 ani, sunt componenta a Lotului National de Alpinism al Romaniei si membra a Clubului Sportiv Montan Altitudine. Pe 24 ianuarie 2011 am facut parte din prima echipa care a urcat mt. Sydlei- cel mai inalt vulcan din Antarctica, am fost prima alpinista din lume care a atins varful, prima alpinista din lume care a terminat Circuitul Seven Volcanoes. Am 7 recorduri mondiale de varsta, 6 varfuri din Circuitul Seven Summits al celor mai inalte varfuri de pe fiecare continent si titlul de Maestru al Sportului obtinut la varsta de 14 ani. Am participat la 15 expeditii in ultimii 4 ani. Sunt eleva in clasa a X-a la Colegiul National de Informatica “Grigore Moisil” din Brasov.
In relatarile din presa am fost intai copilu’ care face lucruri ciudate, la rubrica social, desi eram componenta a Lotului National (fotbalistii sunt performeri si profesionisti de la 10 ani si din divizia.....Citeste tot articolul 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu